Čtvrtý den doma

25.01.2008 21:21

Ahoj, nebudu tě moc zdržovat, jen ti napíšu, že se máme moc dobře!! Včera jsme absolvovali dětskou doktorku a musíme jít na ortopedii, neurologii a rehabilitaci, tak to obvolávám.  Jinak maminka měla ve středu dovču a včera a dnes přišla už v deset domů, musí si malého užít!!
Měla jsem strach, jak to bude, nevěděla jsem do čeho jdu, jak to vezmou naši,........ ale vše je super, lepší to být ani nemohlo, někdy mám pocit, že si to ani nezasloužím. Ráno vždy přijde "delegace" - můj bratr s taťkou, teda teď už dědečkem, před polednem "praděda", pak babička,....nestíhám uklízet, prát,...jsem tak příšerně utahaná, ale přitom neskutečně šťastná!!!!
Měj se a doufám, že se brzy uvidíme!!!!! To s tím viděním vzkazuje Eriček!!

Následuje vzkaz od mé nejlepší kámošky:

 Malý je skvělý, kašli na úklid........... všechny mámy jsme na tom stejně, to není ten úklid to nejpodstatnější,život je o něčem jiném. Malý asi v životě neviděl tolik dospěláckých obličejů najednou, no jsme rozvětvená rodinka a bude mít moc moc tet a strýčků. Tak brzdi a věnuj se malému, zbytek se "nějak" udělá.

A další reakce:

Děkuji za fotky a za informace - vidím že jste všichni ve svém živlu :-) Každopádně si zasloužíte takové skvělé dětátko - na fotkách vypadá vesele a spokojeně - aby ne, když má tak perfektní péči

 

Zpět