Všem svým přátelům jsem poslala mail (druhý den, co jsme viděli malého)

18.01.2008 18:00

SLAVNOSTNĚ VÁM OZNAMUJEME, ŽE SI PŘÍŠTÍ TÝDEN PŘIVEZEME NÁŠ VELKÝ POKLAD!!!!!!!!! Je to Erik, momentálně má 7kg, 61cm a narodil se ...... Je to nádherný smíšek, úplně zdraví, hodňoučký, voňavoučký, měkoučký, ...... naše zlatíčko!!!!
Včera jsme s ním byly přes tři hodiny, dala jsem mu napapat, přebalila ho, hráli jsme si s ním. Kdyby mi neusínal v náručí, tak jsme snad ještě tam!!!
Hned jsme pak odjeli nakupovat......super.....už je přes deset tisíc pryč a to nemáme ještě všechno! Naštěstí postýlku mám ještě po mě a oblečeníčko šila maminka postupně. Včera jsme koupili "jen" kočárek, sedačku do auta, flašky, vak na nošení malého, plínky, povlečení do postýlky,.....
Dneska ještě koupím nějakou kosmetiku na koupání a tak, nechám si poradit v lékárně, jo a taky mlíčko!! A ještě nějaké teplé oblečení, aby mu v úterý nebyla zima, když ho povezeme domů.
 
Doma musíme udělat "převrat", hlavně ve skříních, mám sice nechané místo pro věci malého, ale to nestačí a hlavně musím mít odkládací místo u postýlky, na přebalování,.....nestíhačka......
Už dvě noci jsem nespala. Převaluji se, mám v hlavě milion myšlenek a hlavně se moc těším!!!! Tím telefonátem jakoby se ve mě něco přeplo na úplně jiný směr!! Jsem naprosto šťastná a moc se těším na cokoli co nás čeká!!!

OKAMŽITÉ REAKCE OD MÝCH KAMARÁDEK A KAMARÁDŮ:

Ahojky, jéééé to je krásná novinka. Erik je krásňoučké miminko, už se mooooc těším až si ho budu moct pochovat. Takže hned jak se sžijete tak napiš a mi okamžitě přijedeme. 

Ahoj, tak to je krasna novina!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze srdce vam blahoprejeme a prejeme vam at jste spolu vsichni stastni a dari se vam pri plavbe zivotem. Z fotek dychala spokojenost na vsech stranach, tak at vam to vydrzi a do zacatku prejeme at brzy ve vsem najdete spravnou rec!!!!!!

Chtěla bych Ti moc pogratulovat k miminku.Dovedu si představit tvé pocity štěstí a radosti, které nyní zažíváš.. Tvá cesta k miminku byla dost těžká. Znám to i z rodiny, kdy můj bratranec nemohli mít se ženou děti a teď už mají adoptované dokonce dvě. A jsou také velice š´tastní. Takže přeji hodně štěstí a radosti s maličkým.

Ahoj.Malý je nádherný už se těším až si ho pochovám-jestli mi ho pučíš... a jsem ráda že vám to konečně vyšlo.Doufám že mi ho přivezete aspoň ukázat! A je Super že naše malá bude mík galána...Píšu ti a brečím jako malá. Stále koukám na vaše fotky a mooooc vám to z malím sluší.

No to je naprosto bezva zpráva ! :-) :-) :-) :-) :-) Strašně moc jsem vám to přál a konečně jste se dočkali. Musí to být zajímavý a příjemný pocit, viď ? Je to pěknej budulinek. Ale že si ty úřady daly na čas. Mějte se moc fajn, ať poslední okamžiky čekání rychle uběhnou a ať je mumínek zdravý, zdárně prospívá a činí vám radost.  

 

Zpět