Další "nové" doklady

20.07.2009 00:00

Dnes jsem se vybavená novým rodným listem malého vydala na matriku. Když pominu, že jsme se akorát trefila do začátku týdenní dovolené naší matrikářky (mě už nic nepřekvapí), tak to pravé ořechové mě čekalo na úřadech v městě, pod které spadáme. Chtěla jsem si zapsat malého do občanky, dávám paní úřednici rodný list, paní ťuká do počítače.....cituji:"Vaši žádost nemůžeme zpracovat, protože Váš syn ještě není v centrálním registru v Praze!". Totéž platí o zapsání do mého pasu a také nám nemůžou zpracovat žádost o státní občanství malého, které potřebujeme kvůli vyřízení jeho vlastního pasu.

Jestli jsem někdy hovořila o poslední kapce, tak tohle předčí úplně všechno!!!! To nechtějte slyšet ty nadávky co se mi honily hlavou!!!! Fuj!!!! Tohle se opravdu může stát jen nám! Co všechno musíme ještě strávit? Nechápu systém tohoto bludného kolotoče, kde se zbytečně platí všelijací úředníci. Když už malému měnili rodné číslo a jméno, tak nechápu, proč v dnešní době super počítačů, internetu a různých sítí institucí si nemůže ten pitomý registr ty data nějak natáhnout! Ptáte se proč nadávám? Protože máme konečně po necelých 10ti měsících od podání žádosti na soud nový rodný list a vlastně je nám k ničemu!!! Registr má totiž dalších 14 dní (a jelikož jsou prázdiny, tak se lhůta prodlužuje) na to, aby rozbalil obálku, kterou mu přinese pošťák do kanclu a naťukal do počítače pár dat. Hnus a fuj našemu ubohému systému!!! Tak kdo by nenadával!

Sbohem vysněná dovolená!!!!!!!!!!!

Zpět